Δύσκολη Εποχή ή Ευκαιρία για Εξέλιξη;

5 months ago bessy Comments Off on Δύσκολη Εποχή ή Ευκαιρία για Εξέλιξη;

Δύσκολη Εποχή ή Ευκαιρία για Επιχειρηματική Εξέλιξη; 

Στηρίζοντας την Επιχείρησή σας σε Δύσκολες Εποχές 

Οι επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο – μεταξύ των οποίων και αυτές της οπτικής επικοινωνίας - έχουν επηρεαστεί από την τρέχουσα κατάσταση. Το υποχρεωτικό κλείσιμο των επιχειρήσεών σας μπορεί να σας έχει προκαλέσει ανασφάλεια, αλλά η ζωή θα επανέλθει αργά ή γρήγορα στην κανονικότητά της, και πρέπει όλοι να είμαστε έτοιμοι και αισιόδοξοι. Εξ΄αλλου έχουμε ήδη περάσει μια οικονομική κρίση, και η εμπειρία όλων μας δείχνει ότι όχι μόνο μπορούμε να ανταπεξέλθουμε σε δύσκολους καιρούς, αλλά και να μάθουμε πολλά για την καλύτερη οργάνωση και διαχείριση των επιχειρήσεών μας.

Αναρωτηθείτε... πως οι εμπειρίες σας από την αντιμετώπιση της προηγούμενης οικονομικής κρίσης μπορούν να σας βοηθήσουν και τώρα; Πώς πιστεύετε θα μπορούσατε να χειριστείτε ακόμα καλύτερα τα πράγματα;  Πώς αντιμετωπίζουν επιτυχημένες επιχειρήσεις αυτή τη κατάσταση;  Περάστε λίγο χρόνο εξετάζοντας τη μεγαλύτερη εικόνα. Εστιάστε στις λύσεις και όχι στο πρόβλημα! Αν αξιοποιήσετε εποικοδομητικά αυτό το διάστημα, θα έρθει κάποια στιγμή που θα το ευγνωμονείτε!

Εκμεταλευτείτε αυτό το Διάστημα Εποικοδομητικά

Τα πάντα ξεκινούν απο μια απόφαση. Ακόμα και το μεγαλύτερο επίτευγμα, πριν υλοποιηθεί ήταν αρχικά μια ιδέα που μετατράπηκε σε ισχυρή απόφαση. Τίποτα δεν τελειώνει και τίποτα δεν σταματά παρά μόνο αν εμείς το εγκαταλείψουμε. Μη σπαταλάτε το χρόνο σας σε φόβους και αυτολύπηση. Με την επιχείρησή σας δεν στηρίζετε μόνο εσάς και την οικογένειά σας, αλλά και αυτές των υπαλλήλων και συνεργατών σας. Η απόφασή σας θα πρέπει να είναι όχι μόνο να ανταπεξέλθετε στα δύσκολα αλλά και να γίνετε καλύτεροι. Σκεφτείτε νέες ιδέες και αλλαγές, κάντε τον απολογισμό της επιχείρησής σας και δείτε τα δυνατά και αδύναμα σημεία της.

Μερικές ιδέες! 

Σύμφωνα με τον κανόνα του 80-20, των 20% όσων κάνουμε μας φέρνει το 80% του αποτελέσματος. Συμφωνα με αυτό λοιπόν, το 20% των πελατών σας, σας φέρνει το 80% του τζίρου σας. Σκεφτείτε ποιοι ειναι αυτοί και πως μπορείτε να τους κάνετε πιστούς και να τους παρέχετε περισσότερες υπηρεσίες και προϊόντα. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι πρέπει να εγκαταλείψετε ή να αδιαφορήσετε για το υπόλοιπο 80%. «Μάζευε και ας είναι και ρώγες» λέει ο λαός. Εξάλλου, δεν πρέπει να βασίζεστε μόνο στους λίγους.

Η εποχή αναδυκνείει νέες ευκαιρίες και τάσεις, και οι νέες καταναλωτικές συμπεριφορές ήρθαν για να μείνουν. Το online shopping, ενημέρωση και επικοινωνία θα συνεχιστεί και θα πάρει το δικό της  μεγάλο μερίδιο. Σκεφτείτε πως μπορείτε να αξιοποιήσετε τα on line εργαλεία για μεγαλύτερα κέρδη και για την αυτοματοποίηση της εργασίας σας.

Επιτυχημένοι επαγγελματίες έχουν στηρίξει τη διαφήμιση και επικοινωνία της επιχείρησή τους εξ ολοκλήρου στα social media. Πως μπορείτε να το κάνετε και εσείς αυτό; Πάρτε πολύτιμες ιδέες από πολλά σεμνάρια που γίνονται αυτή την εποχή και μάλιστα δωρεάν ή αναθέστε το σε ένα επαγγελματία.

Επικοινωνείτε με τους Πελάτες σας! 

Μην σταματάτε να επικοινωνείτε με τους πελάτες σας. Σίγουρα δεν είναι η κατάλληλη εποχή για επιθετική πώληση, αλλά οι πελάτες σας, χάρη στους οποίους στηρίζεται και η ύπαρξη της εταιρείας σας, θα εκτιμήσουν μια απλή ανθρώπινη επικοινωνία. «Πως είσαι; Tι κάνεις;... Είμαι εδώ αν χρειαστείς κάτι!» Απλά ανθρώπινα πράγματα. Δεν είναι εποχή για επιθετικό marketing. Ακόμα και η επικοινωνία από τα social media, αν δεν μπορείτε να έχετε μια προσωπική επαφή, είναι σημαντική. Μην εξαφανίζεστε. Ακόμα και μια αναδημοσίευση στο facebook για ένα ενδιαφέρον κοινωνικό θέμα, είναι καλύτερο από το τίποτα. Να δείχνετε παρουσία!

Ποτέ δεν ξέρετε τι θα βγει από μια επικοινωνία... μπορεί μια νέα ευκαιρία, μια νέα ιδέα ή ακόμα και η δυνατότητα να ακούσετε καλύτερα και χωρίς τους περισπασμούς της πολύβουης καθημερινότητας, τα παράπονα των πελατών σας. Κάθε καλοπροαίρετο παράπονο είναι μια ευκαιρία για εξέλιξη. Είναι σημαντικό οι πελάτες σας να μπορούν να σας πουν τι θέλουν και χρειάζονται, και εσείς βεβαίως να μπορείτε να ακούσετε!

Μπορεί αυτή τη στιγμή να μην έχουν ζήτηση οι κλασσικές υπηρεσίες και προιόντα σας, αλλά μήπως υπάρχουν άλλα προϊόντα και υπηρεσίες που θα μπορούσατε να προσφέρετε; Ο εξοπλισμός εκτύπωσης - και η ομάδα σας - είναι πιθανό να είναι αρκετά ευέλικτοι για να καλύψουν νέες και μεταβαλλόμενες απαιτήσεις. Για παράδειγμα, αυτή την περίοδο κάποιοι αξιοποίησαν τα ψηφιακά κοπτικά τους για να κόβουν ύφασμα για μάσκες και ιατρικές ποδιές.

Εάν μπορείτε να έχετε ένα πρόγραμμα έκπτωσης ή να εφαρμόσετε μια στρατηγική πωλήσεων για να συνεχίσετε τις πωλήσεις, φανταστικά - αλλά βεβαιωθείτε ότι προσφέρετε αυτό που χρειάζονται οι πελάτες σας!

Σχεδιάστε το Μέλλον!  

Κοιτάξτε μπροστά και κάντε σχέδια για το μέλλον. Χρησιμοποιήστε αυτήν την ευκαιρία για να επανέλθετε δυναμικότεροι στην επιχειρηματικότητα όταν αυτό γίνει, και ...να είστε έτοιμοι. Κάποιοι ισχυρίζονται, ότι όταν η καθημερινότητα επανέλθει, λόγω του εγκλεισμού οι δραστηριότητές μας θα επανέλθουν εντονότερες. Οι άνθρωποι θα θέλουν να χαρούν και να ζήσουν ότι έχασαν αυτό το διάστημα. Γι΄αυτό να είστε προετοιμασμένοι. Μην πλανικοβληθείτε με το σήμερα και μειώσετε τη δυναμική σας! Κρατείστε όλα τα τμήματα της επιχειρήσης σας «ζωντανά» γιατί θα σας είναι πάλι απαραίτητα! Ισως χρειαστεί λίγο χρόνος για να καλύψουμε οικονομικά το χαμένο διάστημα... αλλά σύμφωνα με τον παραπάνω ισχυρισμό, αυτό θα γίνει πολύ γρήγορα.

Είμαστε Δίπλα σας!  

Και μην ξεχνάτε... είμαστε δίπλα σας! 'Ολα τα τμήματα της εταιρείας μας λειτουργούν κανονικά. Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας, για οτιδήποτε χρειάζεστε, ακόμα και για να μοιραστείτε τις ιδέες σας μαζί μας και να ρωτήσετε για το τρόπο υλοποίησής τους.

Επικοινωνήστε μαζί μας

 

Φωτογραφίες από Pexels